« Home | بندگی،شراکت ... جزا،پاداش............................ » | خدا ،هنر، اطاعت...................................... » | نیازهای یک خدا ...................................... » | افتتاحیه: به نام خدا................................. » | من می خوام برگردم به کودکی ولی کفشهای برگشتم کوچی... » | من میخواهم اعتراف کنم »

تعریف: هنر
.............................................................................
اگر قرار باشد بین دو فیلم بهشت و جهنم یکی را انتخاب کنید کدام یک دیدنی تر خواهد بود ؟
مطمئنا" بهشت را برای زندگی و جهنم را برای تماشا کردن انتخاب میکردید . و این اساس هنر است
خدا هیچوقت نتوانست با هنر کنار بیاید . تقریبا" هیچ بحث اساسی در رابطه با هنر در کتابهای مقدس ( انجیل ، تورات ، قران ) وجود ندارد
چرا ؟
(.چون :( هنر هوشمندانه ترین سرپیچی شیطان است

پسرم این اندیشه ها خیلی توپ تشریف دارند و کا داریم کلی حال مبسوط می نماییم. فقط نکته اش این جاست که شروع قضیه با - به نام خدا - بود
!

آقای خطرناک سلام،
1-به نظر تو به کسی که بهشت رو با تمام زیباییهاش ، و آسمانهارو با ژرفای بی نهایت خلق میکنه ، به جز هنرمند چه عنوانی میشه داد؟ و اگر او خالق است و هنر زیباست ، و زیبایی نیکو ، پس این نیک مخلوق کیست؟...
2- آیا انسان ، با طبع سالم ، بهشت رو با باغ ها و کولاک رنگبندی و لطافت گرافیکی فوق تصور - و فوق کشش کارت گرافیک و سی پی یوی فعلی ما- و حوریای نازش که اینجا اگه میدیدی ، قالب تهی میکردی ، و من مطمئنم اگر کسی برای اولین بار ببیندشون تا مدّت مدیدی مسحور میمونه و همونجا قفل میکنه ، و کاخ های سر به فلک کشیدش ول میکنه و به تماشای جهنّم میشینه؟ سعی میکنم باز سر بزنم و نظرت رو ببینم..

Post a Comment