« Home | نیکی ، راستگویی ، واقعیت ، صداقت..................... » | تعریف: هنر........................................... » | بندگی،شراکت ... جزا،پاداش............................ » | خدا ،هنر، اطاعت...................................... » | نیازهای یک خدا ...................................... » | افتتاحیه: به نام خدا................................. » | من می خوام برگردم به کودکی ولی کفشهای برگشتم کوچی... » | من میخواهم اعتراف کنم »

گناه و ثواب – مجازات و پاداش
شیطان گفت : چه خوب که ( نخواستم بگویم خدا را شکر ) که انسانها را به خاطر رفتار ، گفته ها و نوشته هایشان محکوم میکنند ، در غیر اینصورت اگر قرار بود مثل من با انچه به ان فکر میکنند محاکمه شوند موئمنترینشان را در یک چشم به هم زدن تیرباران میکردید
قهقه ترسناکی سرداد وگفت : کمی فکر کن ..... میفهمی...
به عنوان مثال از جماعت مذکر خواننده این ستور در خواست
میشود کمی (به چشم خواهری البته ) به آنجلینا جولی و جماعت
نسوان ( ایضا" به چشم برادری ) به براد پیت ( ترجیحا") در
هنگام نماز بیندیشند
گناهان ما فقط پیشداوری های خداست
...
و ثوابهایمان نادانی او
اگر واقعا" میدانست در درونتان چه میگذرد ، نه چنان دست ودلبازانه وعده پاداش میداد و نه چنین بی رحمانه مجازات میکرد
همچین است که در دنیا خوب وبد وجود ندارد ، بلکه انچه وجود دارد راستگوها و دروغگوها هستند . یک گناهکار راستگو خیلی به خوبی نزدیکتر است از یک مومن متظاهر .
انکه میگوید دلم خواست و انجام دادم ،
تقصیر کسی نمی اندازم – نه شیطان گولم زد ونه مجبور شدم – واماده قبول مجازاتش هستم ،
هر کاری که کرده – گناه یا ثواب – خوب بوده است .

بارون سِر(!)هرمس ماراناخودشان شاهد هستند كه ما هم اسم بلاگمان را از«تراوشات كثيف ذهن» يا «تراوشات يك ذهن مشوش» ندزديده ايم!!!...اين همانا از تشابهات اين«يك ذهن» هاست كه ميل به «تراوش» و »اعتراف» دارند!!!...

Post a Comment