« Home | سرخوشی بی اهمیت بودن در یک بعد از ظهر پاییزی.شاید ... » | ارزش وجودو من گنجی نهفته بودم ، اراده کردم که شناخ... » | (زن ، مرد ، ازدواج (1ادم اصولا فکر میکند با ... » | Mad man has return*<?xml:namespace prefix = o ns =... » | کاریکاتور عقیدهشاید کمی دیر باشد ولی لازم دانستم د... » | گناه و ثواب – مجازات و پاداش شیطان گف... » | نیکی ، راستگویی ، واقعیت ، صداقت..................... » | تعریف: هنر........................................... » | بندگی،شراکت ... جزا،پاداش............................ » | خدا ،هنر، اطاعت...................................... »

خوشبختی

غلط : این روزها خیلی احساس خوشبختی میکنم
درست: چون این روزها احتیاجی به خوشبختی ندارم فکر کنم خیلی خوشبختم

وقتهایی که اصلا به فکر خوشبختی نمی افتیم ان موقع واقعا خوشبختیم

هر چه خودت را بهتر گول بزنی همانقدر خوشبختی
هر چه بدتر گول بزنی همانقدر احساس بد بختی میکنی
اگر اصلا گول نزنم چی استاد؟
آهان!یا کسل میشی یا کسل کننده

در درون کلمه خوشبختی به زبان لاتین(1)شیطان (2) نهفته است .فکر نکنم تصادفی باشه.یعنی شیطان برای یونانیان قدیم صدایی درونی بود که راه خوشبختی را نشان میداد.الان هم فکر نمیکنم فرقی بکنه(ها سر هرمس !؟ شما در جریانی؟

eudaimonia(1)
daimon(2)
در زبان انگلیسی هم یکی از نامهای شیطان (1)روشنایی بخش معنی میدهد
Lucifer(1)

توی فایرفاکس رنگ بک گراندتون سفیده واسه همین نمیشه خوند وبلاگتونو. :)

فایر فاکس که گمونم خوردنی باشه!

اما اینکه مشکل چیه رو من نمی دونم!

Post a Comment