« Home | خوشبختیغلط : این روزها خیلی احساس خوشبختی میکنمدرس... » | سرخوشی بی اهمیت بودن در یک بعد از ظهر پاییزی.شاید ... » | ارزش وجودو من گنجی نهفته بودم ، اراده کردم که شناخ... » | (زن ، مرد ، ازدواج (1ادم اصولا فکر میکند با ... » | Mad man has return*<?xml:namespace prefix = o ns =... » | کاریکاتور عقیدهشاید کمی دیر باشد ولی لازم دانستم د... » | گناه و ثواب – مجازات و پاداش شیطان گف... » | نیکی ، راستگویی ، واقعیت ، صداقت..................... » | تعریف: هنر........................................... » | بندگی،شراکت ... جزا،پاداش............................ »

راهکای برای نجات دنیا یا چگونه یاد گرفتم دست از نگرانی بردارم و تریاک را دوست بدارم


وشیطان اینچنین فریاد زد:نه مترو ، نه سالنهای سینماوتئاتر،ونه پارک و فضای سبز!
فقط هرج ومرج ،خانه های فساد،پلیسهای رشوه خور ،قاچاقچیان اسلحه ومواد مخدر.ال اس دی ،آمفتامین و هارمالین، حشیش هروئین سالویا وتریاک : برای داشتن زندگی بهتر هرچه که باعث تفاوت کشورتون با سوئیس میشه،باید بیشترش کرد.
با تردید گفتم بس کن دیگه چرا به هرج و مرج ومواد مخدر تشویق میکنی؟
دستش به دیوار بود از پنجره زیر چشم بیرون را نگاه کرد واروم زیر لب گفت: اگر درد وناراحتی را کم کنه میشه داروولی اگر کیفور وشادتون کنه میشه مخدر. هان؟
اون ماده ای سر حا لتون میاره میشه اخ! ولی اونی که دردو تسکین میده و شلتون میکنه به عنوان دارو مشت مشت میخورین!لحنش رسمی شد : یکی از بزرگان میگفت دین افیون توده هاست . ولی دیگه گذشت . تو این روزگار افیون دین توده هاست پسرم!

سلام
آقا من دارم دربدر دنبال سالویا می گردم
می تونی جایی معرفی کنی؟
می خوام بکارمش
mehdi33s@yahoo.com

Post a Comment